هدایای تبلیغاتی برای نوجوانان

چرا از هدایای تبلیغاتی برای نوجوانان استفاده کنیم؟

تقدیم کردن هدایا و وسایل پر کاربرد روزمره به افراد یکی از روش‌های تبلیغاتی پر بازده است که می‌تواند به پیشرفت بیشتر یک کسب و کار کمک زیادی رساند. برای نتیجه بهتر کمپین تبلیغاتی، ابتدا می‌توانید بین هدایای تبلیغاتی متنوع بازار یک محصول خاص را انتخاب کرده و به تعداد مورد نظر سفارش دهید. پس از تایید سفارش، نام برند و لوگوی شرکت را نیز بر روی هدیه تبلیغاتی چاپ کنید تا معرف برند باشد. هر زمان که اشخاص از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کنند، با دیدن نام برند به یاد خدمات شما خواهند افتاد و به مروز زمان تبدیل به یکی از مشتریان ثابت شرکت می‌شوند. علاوه بر آن هر شخصی که هدیه تبلیغاتی را در دست سایر افراد ببیند، با لوگوی شما آشنا شده و در صورت نیاز از خدمات شما استفاده خواهد کرد.

هر کمپین تبلیغاتی جامعه خاصی را مورد هدف قرار می‌دهد. اگر کسب و کار شما به شکلی است که در ارتباط مستقیم با نوجوانان قرار داد با تهیه هدیه مخصوص این قشر، می‌توانید تاثیر بسیار خوبی بر روی نوجوانان گذاشته و زمینه پیشرفت را فراهم سازید. هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید باید از بین وسایل پر کاربرد روزانه باشد تا نوجوانان بتوانند در طول روز از آن هدیه استفاده نمایند. علاوه بر کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی، باید به کیفیت آن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. به طور مثال اگه قصد دارید به نوجوانان ست لوازم التحریر هدیه دهید، در صورت پایین بودن کیفیت، آن ست در زمان کوتاهی خراب خواهد شد و دیگر قابل استفاده نیست. با خراب شدن لوازم، هدیه تبلیغاتی دور انداخته شده و نمی‌تواند به معرفی برند شما بپردازد. اگر هدیه ای که می‌دهید با کیفیت باشد، تا ماه‌ها و سال‌ها در کنار نوجوانان باقی خواهد ماند. در ادامه به معرفی چند هدیه تبلیغاتی می‌پردازیم که از آن‌ها می‌توانید برای قشر نوجوان استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

هدایای تبلیغاتی برای نوجوانان

  • ماگ تبلیغاتی: ماگ تبلیغاتی یکی از هدایای زیبا و پرکاربرد است که می‌تواند برای هر رنج سنی مورد استفاده قرار گیرد. در طول روز برای انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از ماگ استفاده می‌کنیم و هدیه گرفتن آن می‌تواند ما را خوشحال سازد. نوجوانان هم با دیدن ماگ تبلیغاتی حس خوبی از برند شما پیدا خواهند کرد. کیفیت ماگ تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد زیرا در صورت مرغوب نبودن جنس آن، در مدت زمان کوتاهی می‌شکند و دیگر نمی‌توان از آن برای نوشیدنی ها استفاده کرد. قرار دادن یک هدیه دیگر در کنار ماگ ( مانند خودکار)، می‌تواند جذابیت بیشتری به هدیه تبلیغاتی شما ببخشید.

  • خودکار تبلیغاتی: ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی که با بودجه هم می‌توانید آن را خریداری نمایید، خودکار تبلیغاتی است. خودکارهای تبلیغاتی با تنوع بسیار زیادی در بازار پیدا شده و در سه نوع پلاستیکی، فلزی و روکش طلا یا نقره تولید می‌شوند. خودکارهای پلاستیکی ارزان‌ترین نوع خودکار تبلیغاتی است که خود بسته به جنس پلاستیک، دارای قیمت و رنگ‌بندی متنوعی است. خودکارهای فلزی کمی گران‌تر از خودکارهای پلاستیکی هستند اما طول عمر آن‌ها بیشتر بوده و می‌توانند در طولانی مدت به معرفی برند بپردازند. خودکارهای گران قیمتی که با طلا یا نقره روکش می‌شوند، هزینه زیادی در پی داشته و بیشتر مناسب مدیران و کارمندان خواهند بود.
بیشتر بخوانید:  رازهایی که سئوکارها در قیمت‌ گذاری سئو به شما نمی‌گویند!

  • فلش تبلیغاتی: نوجوانان برای ذخیره فایل‌های خود از فلش ها استفاده می‌کنند و هدیه گرفتن یک فلش تبلیغاتی، باعث می‌شود دائما نام لوگوی شما در جلوی چشمان نوجوانان باشد. فلش های تبلیغاتی با ظرفیت‌ها مختلفی عرضه شده که با توجه به بودجه شرکت، قادر خواهید بود این هدیه کاربردی و خاص را تهیه کنید. فلش تبلیغاتی را می‌توان در کنار یک هدیه تبلیغاتی دیگر قرار داد تا جلوه ی دیگری پیدا کند؛ مانند ست فلش تبلیغاتی و خودنویس تبلیغاتی.
  • پاوربانک تبلیغاتی: گوشی همراه عضو جدانشدنی زندگی روزمره است و به دلیل استفاده طولانی مدت در طول روز، مشکلاتی مانند اتمام شارژ باتری و خاموش شدن آن وجود دارد. برای حل این مشکل پاوربانک‌ها تولید شدند که می‌توانند در هر جایی باتری گوشی را شارژ نمایند. پاوربانک تبلیغاتی برای نوجوانان هم هدیه‌ای مناسب خواهد بود و می‌توانند در طولانی مدت از این هدیه استفاده نمایند.
  • ست لوازم التحریر تبلیغاتی: ست لوازم التحریر تبلیغاتی دارای اقلام مختلفی است و هر شرکت بسته به سلیقه خود، لوازم خاصی را در داخل ست قرار می‌دهد. معمولا خودکار، دفترچه یادداشت، مدادرنگی، سررسید و … جز لوازمی است که داخل این ست جای گرفته و بر روی تمامی آن‌ها نام برند درج شده است.
  • کیف تبلیغاتی: کیف های تبلیغاتی دارای مدل‌های مختلفی بوده و برای کمپین خود، می‌توانید بین کیف پول، کیف مدارک، کیف های دوشی، کوله و .. یکی را انتخاب کنید. نوجوانان بیشتر از هر قشری از کوله و جامدادی استفاده می‌کنند و برای تاثیر بیشتر بر روی ذهن آن‌ها، هدیه دادن یک کیف تبلیغاتی گزینه مناسبی بنظر می‌رسد.
  • هندزفری و هدفون تبلیغاتی: نوجوانان از هندزفری و هدفون تبلیغاتی برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و سریال، گوش دادن به دروس مدرسه و … استفاده می‌کنند. هدیه دادن یک هندزفری تبلیغاتی یا هدفون تبلیغاتی می‌تواند حس شادی زیادی در آن‌ها ایجاد کند. در هنگام انتخاب هندزفری و هدفون به برند تولید کننده توجه داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که آن محصول کیفیت مناسبی داشته باشد.
بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راه رفتن عبادت کنندگان ژاپنی روی ذغال داغ

برای خرید هدایای تبلیغاتی مخصوص نوجوانان با بهترین قیمت موجود در بازار ایران، می‌توانید درخواست خود را با هدایای تبلیغاتی مدیر گیفت مطرح کنید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد. علاوه بر مشاوره تلفنی، می‌توانید مستقیما به وب سایت مجموعه مراجعه کرده و قیمت روز این محصول را مشاهده فرمایید. در صورتی که قصد خرید داشتید، با چند کلیک قادر خواهید بود خرید خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن خدمت شما ارسال گردد.

مطلب پیشنهادی

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان موهای زائد یکی از معضلاتی است که بسیاری از خانم‌ها و …