معرفی بهترین اسپری فیکس:

معرفی بهترین اسپری فیکس

اسپری فیکس ها محصولاتی برای فیکس و سِت کردن میکاپ هستند که علاوه بر این کار از ماسیدگی و کیکی شدن میکاپ به شدت جلوگیری میکنن.شما با توجه به نیاز پوستتون میتونید محصولی بگیرید که مات باشه، پوستتون رو با طراوت کنه، اون رو آبرسانی کنه و یا برعکس چربی پوست رو کنترل کنه.مهمترین نکته اینه که باید محصولتون کیفیت بالا و خوبی داشته باشه.

محصولاتی با کیفیت مثل:

اسپری فیکس مک:

یکی از حرفه ای ترین اسپری فیکس های دنیا.مک علاوه بر اینکه موندگاری میکاپ رو بالا میبره ، پوست رو یکدست میکنه و به پوستمون شادابی و طراوت خاصی رو میده.این اسپری فیکس موندگاری میکاپ رو تا 12 ساعت بالا میبره و میتونید بعد و قبل از میکاپ از اون استفاده کنید.


اسپری فیکس اسمش باکس:

اسپری فیکس اسمش باکس

موندگاری میکاپ رو تا 16 ساعت بالا میبره و به اون اجازه لک یا محو شدن رو نمیده ، فرمولی که توی اسپری فیکس اسمش باکس بکار رفته جلوی پوسته پوسته و کیکی شدن آرایش روی صورت رو میگیره و واقعا جزو یکی از بهترین اسپری فیکس کننده آرایش محسوب میشه.
اسمش باکس ترکیبی کاملا گیاهی داره و فرمولاسیونش عاری از هرنوع ترکیب حیوانی ، چربی ، روغن و مواد مضر هست. و اسپریی سبک روی پوسته که بهش حس طراوت و شادابی میده.

بیشتر بخوانید:  با معروف ترین ورزش جزایر قناری آشنا شوید/تصاویر

اسپری فیکس اربن دی کی:

اسپری فیکس اربن دی کی

اسپری فیکس اربن دی کی یکی از قوی ترین و بهترین محصولاتی که میتونید برای فیکس کردن میکاپتون استفاده کنید.
این محصول موندگاری میکاپ رو تا 16 ساعت بالا میبره و بعد از اینکه اون رو اسپری کنید میبینید که چقدر موندگاری میکاپ بالا میره و در کنارش پیگمنت محصولاتی مثل سایه چشم چقدر بیشتر میشه.

اسپی فیکس میکاپ فوراور:

اسپری فیکس میکاپ فوراور

ایده آل ترین اسپری فیکس برای انواع پوست ، محصولی فاقد الکل و دارای تست آلرژِی هستش به همین خاطر به هیچ عنوان باعث حساسیت روی پوست نمیشه و همه میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنند .
به خاطر ترکیباتی که توی این اسپری فیکس بکار رفته ، باعث شده این اسپری که یکی از بهترین ها باشه. هست ، از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت کنه . اسپری فیکس میکاپ فوراور بهترین گزینه برای وقتیه که از صبح تا شب بیرون از خونه هستین و وقتی برای ترمیم و انجام
دادن میکاپتون ندارین .

بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

این محصولات بهترین اسپری فیکس های دنیا هستن. برای این که خریدی مطمئن و راحت داشته باشید میتونید وارد سایت مای سفورا بشین . و اگر راجع به محصولات سوالی داشتید با مشاوران این سایت در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان موهای زائد یکی از معضلاتی است که بسیاری از خانم‌ها و …