رازهایی که سئوکارها در قیمت‌ گذاری سئو به شما نمی‌گویند!

روزانه بیش از 5.5 میلیارد جستجو در اینترنت وجود دارد.اما  شما ممکن است فکر کنید،مشتریان ایده‌آل شما به دنبال کسب‌وکارهایی مانند کسب‌وکار شما آنلاین نیستند. به گفته گوگل، 89 درصد از محققان B2B در طول فرایند تحقیق B2B از اینترنت استفاده می‌کنند.

پس مهم است که بعد از اینکه تصمیم گرفتید سئو را انتخاب کنید با انواع مدل‌های قیمت‌گذاری آن و انتظاری که باید از نحوه سرمایه‌گذاری روی یک پروژه سئو داشته باشید هم در این مقاله آشنا شوید.

مدل‌ها و هزینه‌ های سرمایه‌ گذاری سئو

علی‌رغم ناراحتی بسیاری از صاحبان مشاغل، موفقیت در سئو یک معامله نیست و نتایج آن هم یک‌شبه به دست نمی‌آیند. اما، کسب‌وکارهایی که مایل به سرمایه‌گذاری در این بازی طولانی هستند، می‌توانند در طول زمان شاهد دستاوردهای بزرگی باشند. خدمات سئو بسته به بودجه، اهداف، چارچوب زمانی و سطح توجهی که به آن دارید، می‌توانند ساختار متفاوتی داشته باشند.

در اینجا، ما 3 مدل متداول خدمات سئو و میزان قیمت سئو که می توانید هر کدام از آن ها برای سرمایه گذای انتخاب کنید توضیح می‌دهیم.

استخدام ماهانه

به دلیل ماهیت پیچیده سئو و کارهایی که باید انجام داد تا بهترین نتایج را به دست آورد، اغلب منطقی است که یک کسب‌وکار ماه‌به‌ماه با یک شرکت سئو مشخص همکاری کند. این مدل به شما این امکان را می‌دهد که انتظارات خود را با سئوکار خود مشخص کنید و در حین حرکت اهداف خود را تعیین کنید.

این بهترین گزینه برای شرکت‌هایی است که به یک سئوکاری h یک گروه سئو برای رسیدگی به تمام نیازهای سئو به طور منظم نیاز دارند.

در حال حاضر، این محبوب‌ترین مدل پرداخت است، زیرا منجر به بیشترین بازگشت سرمایه برای مشتریان می‌شود. سئو راه‌حل سریعی نیست که بتواند کسب‌وکار شما را برای رشد در یک‌لحظه بهینه کند. علی‌رغم آنچه بسیاری از افراد ممکن است بگویند، اجرای یک استراتژی سئوی مناسب معمولاً 6 تا 12 ماه طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

مبلغی که پرداخت می‌کنید به‌اندازه کسب‌وکار شما، ماهیت کار سئو، سطح تخصص موردنیاز و میزان خدماتی که توسط کارشناسان بهینه‌سازی ارائه می‌شود بستگی دارد. اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید و به پایین‌ترین سطح این قشر نگاه می‌کنید، ممکن است ارزش زمان و سرمایه‌گذاری شما را داشته باشد تا با یک قرارداد با قیمت ثابت شروع کنید.

چه نوع پکیج سئویی برای کسب‌وکار شما مفید است؟ اکثر خدمات سئو که منجر به فروش می‌شوند به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

خدمات سئو سازمانی یا پکیج پیشرو سئو

پکیج پیشرو سئو به‌اندازه کسب‌وکار، اندازه وب‌سایت یا هر دو مربوط می‌شود. این بیشتر در مورد همکاری بین تیمی و اولویت‌بندی است تا استراتژی کلی سئو باشد.

خدمات سئوی مشاغل کوچک یا پکیج هوشمند سئو

سئوی کسب‌وکارهای کوچک برای شما اگر در حال حاضر یک وب‌سایت دارید و مقداری ترافیک دریافت می‌کند مناسب است، اما برای ایجاد سرنخ‌های منظم کافی نیست. برخی افراد تصور می‌کنند که سئوی مشاغل کوچک برای مشاغل محلی است، اما همیشه این‌طور نیست. اگر کسب‌وکار شما پتانسیل گسترش به مناطق یا بازارهای جدید را دارد، قطعاً یک بسته سئوی کسب‌وکار کوچک یا هوشمند را برای شروع در نظر بگیرید.

خدمات سئوی محلی یا پکیج اقتصادی سئو

سئوی محلی به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی محلی بیشتر دیده شود، به‌خصوص اگر جستجوها در دستگاه تلفن همراه انجام شود. همه کسب‌وکارها نمی‌توانند از سئوی محلی بهره ببرند، اما اگر به منطقه‌ای هدفمند خدمت می‌کنید و حجم جستجو برای خدمات یا محصول شما وجود دارد، ممکن است برای کسب‌وکار شما مفید باشد.

بیشتر بخوانید:  زیباترین شهرداری‌های آلمان

مراقب پرچم‌های قرمز باشید

بسیاری از صاحبان مشاغل توسط شرکت‌های سئو برای خدمات بازاریابی از بین رفته‌اند و کاملاً سوخت داده‌اند.برای محافظت از خود در برابر این آژانس‌ها، مهم است که بدانید در حال حاضر در فرایند سئوی خود در کجا قرار دارید.

پرچم قرمز شماره 1:ضمانت‌های رتبه

درحالی‌که سئو بهترین گزینه برای یافتن شرکت شما به‌صورت آنلاین است، هیچ شرکت سئویی نباید ضمانتی برای رتبه‌بندی یا جایگاه ارائه دهد. این بیشتر به این دلیل است که این حوزه بسیار فرار است و هرچند هفته یا ماه یکبار تغییر می‌کند.

زیرا الگوریتم‌های جستجو دائماً در حال تکامل هستند. رتبه‌بندی دائمی نیست. درحالی‌که شرکت سئو باید رتبه‌بندی‌ها را بررسی و گزارش کند، ترافیک، تعامل و تبدیل‌ها تمرکز اصلی آن‌ها هستند زیرا این عناصر هستند که بازگشت سرمایه را ارائه می‌کنند.

پرچم قرمز شماره 2: ارائه نتایج فوری

موفقیت در سئو یک‌شبه به دست نمی‌آید. اگرچه برخی از تاکتیک‌ها می‌توانند در این سیستم خوب بازی کنند و نتایج فوری به دست آورند، اما همیشه این‌طور نیست. بازی‌کردن با این سیستم همچنین در درازمدت به وب‌سایت شما آسیب می‌رساند. در سال 2011، گوگل شروع به انتشار به‌روزرسانی الگوریتم و صدور جریمه برای وب‌سایت‌هایی کرد که با توصیه‌های آنها مطابقت نداشتند.

پرچم قرمز شماره 3: مکان‌های تضمین شده در صفحه یک

البته، کسب رتبه اول برای کلمات کلیدی هدفمند، هدف همه شرکت‌ها است. اما قول دادن به این موضوع برای کلمات کلیدی رقابتی حداقل ساده‌لوحانه است.

اگر آژانسی قول دهد که شما در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر خواهید شد، ممکن است دروغ نگویند، اما احتمالاً همه تحقیقات خود را کامل نکرده‌اند. این می‌تواند به این معنی باشد که شما را در رتبه اول برای برند خود یا یک کلمه کلیدی مبهم قرار دهند که ممکن است دوست داشته باشید، اما ارزش مالی کمی دارد.

بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

همچنین، اگر آنها بگویند که می‌توانند قبل از بررسی داده‌های Google Analytics و Search Console  شما را به اولین نتیجه جستجو برای کلمات کلیدی خاص برسانند، با شما صادق نیستند.

پرچم قرمز شماره 4: نرخ‌های ارزان

پرچم قرمز دیگر در صورتی است که شرکت‌های سئو نرخ‌های بسیار ارزان‌تری نسبت به سایر آژانس‌ها ارائه دهند. سئو اگر بخواهد به‌خوبی انجام شود نیاز به زمان، انرژی و تلاش دارد. جلسات استراتژی و تجزیه‌وتحلیل زمان بر است.

ایجاد محتوای باکیفیت بالا و توسعه سئو آف پیج به‌منظور ایجاد قدرت زمان می‌برد؛ بنابراین اگر آژانسی مبلغ خیلی کمی در ماه از شما دریافت می‌کند، ممکن است از میان‌برهایی استفاده کند که ممکن است به جریمه سایت شما ختم شود، یا ممکن است تجربه کافی برای ارائه بازگشت سرمایه واقعی به شما نداشته باشند.

سخن پایانی

درک شما از قیمت‌های بهینه‌سازی موتور جستجو به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام استخدام یک شرکت سئو، تصمیمات بهتری بگیرید. هنگامی که متوجه شدید به دنبال چه چیزی هستید و متوجه شدید که چقدر باید برای شما هزینه داشته باشد، از شرکت‌های برتری که در لیست خود انتخاب کرده‌اید از خدمات سئو آن درخواست توضیحات بخواهید.

خب سفارش سئو سایت می‌تواند به هزینه‌های ماهانه شما اضافه کند و شاید برای شما سؤال پیش بیاید که آیا صرف این هزینه یا این قیمت سئو و تعرفه سئو برای سایت منطقی است؟

پس شرکتی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به بهترین وجه نیازهای شما را با بودجه‌ای که می‌توانید برآورده می‌کند.

مطلب پیشنهادی

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان موهای زائد یکی از معضلاتی است که بسیاری از خانم‌ها و …