بیوگرافی مهران ضیغمی

بیوگرافی مهران ضیغمی

مهران ضیغمی متولد ۶ مرداد ۱۳۴۹ است. این هنرمند هنرمندی ثروتمند در عرصه تئاتر، سینما و تئاتر است. او در زمینه مد، لباس و عکاسی نیز تجربه دارد. مهران زیگمی در اولین سال حضور خود در کنکور سراسری با کسب رتبه سه رقمی در رشته میکروبیولوژی پذیرفته شد. اما علاقه ای به این گرایش نداشت، برای آزمون سراسری نیز اقدام کرد. او چهار سال کارگردانی تئاتر خواند و لیسانس کارگردانی تئاتر گرفت. پدر مهران دیغمی به عنوان طراح لباس در صنعت مدلینگ فعالیت می کند. مهران توسط پدرش با مدلینگ آشنا شد. او یک برادر به نام عرفان دارد.

آغاز کار مهران دیگمی

مهران ضیغمی در سال ۱۳۷۶ با بازی در فیلم پشت دیوار شب وارد تلویزیون ایران شد. فیلم پشت دیوارهای شب به کارگردانی مهران صوفی است. این هنرمند در گفت وگویی گفت: از شش سالگی فعالیت هنری خود را با سینما شروع کردم که یکی از دوستان پدرم به نام دکتر خسروی من را به آقای صفیری معرفی کرد. دومین تجربه بازیگری مهران دیگمی به بازی او در سریال شیرین دنیا برمی گردد.فیلم تلویزیونی دنیای شیرین محصول سال ۱۳۷۶ به کارگردانی بهروز بقایی است.این هنرمند پس از حضور در فیلم جهانی شیرینی ها برای بازی در جشن تولد دیگری دعوت شد. مهران زیگامی در سال 1393 پس از حضور در سریال آخر بازی برای مدتی دنیای بازیگری را ترک کرد. او 8 سال بدون حضور در فیلم های تلویزیونی در تئاتر کار کرد. از آن زمان در فیلم ناخونک 2018 به کارگردانی یزدان فتوحی به تلویزیون بازگشت. در سال 1400 در سریال شماره 13 بازی کرد. کتاب طنز شماره 13 توسط آرش مریان، یکی از کارگردانان و تدوینگران مشهور ایران ساخته شده است. مهران ضیغمی با هنرمندان مشهوری چون علی صادقی، حسین رفیع، امیرحسین صدیق، ستاره حسین، فرزانه سهیلی، اردلان شجاع کاوه، اشتی اشتیق، نگار عابدی و محمود جعفری و… همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

عروسی مهران دیغمی

از مراسم ازدواج این هنرمند اطلاعی در دست نیست.

علایق مهران دیغمی

مهران دیگمی از کودکی به خواندن اشعار حافظ علاقه داشته است. این هنرمند علاقه زیادی به مدلینگ دارد و در این زمینه موفقیت های زیادی کسب کرده است.یکی از ویژگی های مهران ضیغمی که در صنعت مدلینگ از آن استفاده کرده است، استفاده از ژست های خاص صورت و بدن است.در واقع عامل اصلی انتخاب مهران ضیغمی از بین شرکت ها و برندهای مختلف، توانایی او در عکاسی با توجه به مدل هایی است که شرکت ها می خواهند. مهران دیغمی به عنوان یک هنرمند مشهور در سراسر جهان از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام با هواداران خود در ارتباط است. او متن آهنگ و عکس های شخصی را با طرفدارانش در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند.

گفتگو با مهران ضیغمی

من فکر می کنم اگر کسی بخواهد از مدلینگ درآمد کسب کند، می تواند پول خوبی به دست آورد. البته موفقیت در مدلینگ مستلزم استعداد است. علاوه بر داشتن استعداد، یک سری اصول خاص باید رعایت شود. در این سال ها داشتن اندامی عضلانی برای ورود به دنیای مدلینگ مهم تلقی می شود. به همین دلیل برای اینکه سریعتر توده عضلانی به دست آورند، اقداماتی را انجام می دهند که با سلامتی بدن منافات دارد. اساساً مصرف داروها برای ایجاد توده عضلانی روشی غیرعاقلانه است که بر عملکرد بدن تأثیر می گذارد. مدل ها بر اساس نوع محصول تبلیغ شده انتخاب شدند و تناسب اندام مهم نبود.فکر می کنم کافی است مدلی با پارامترهای اولیه قد و وزن انتخاب کنیدهمچنین موفقیت در مدلینگ مستلزم شناسایی قسمت ها و حرکات متناسب با بدن هر فرد است. با انتخاب ژست هایی که مکمل اندام و صورت شما هستند، انرژی مثبتی را به مخاطب منتقل می کنید. من سال هاست که برای حفظ سلامت بدن از رژیم های غذایی خاصی استفاده می کنم. الهام من برای خوش فرم شدن به بازیگری و مدلینگ برمی گردد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ایمان صفا

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

تصویر بیوگرافی بهدخت ولیان بهدخت ولیان متولد دهه 60 و دارای مدرک لیسانس بازیگری است. …