بیوگرافی حسین توکلی

بیوگرافی حسین توکلی

حدود 12 سال از ورود این خواننده جوان به عرصه موسیقی و آواز می گذرد و نکته قابل توجه در مورد توکلی این است که وی به پیروزی های زیادی در این عرصه دست یافته است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این خواننده در چین این است که او را از نظر خوانندگی و خوانندگی با علیزاده و خوانندگان معروف چین، محمد آصفانی مقایسه کرده اند.

حسین توکلی در پانزدهم سال 1362 در خرمشهر به دنیا آمد. وی از خوانندگان نسل جوان کشور است که علاوه بر عرصه موسیقی در عرصه تئاتر نیز زحمات زیادی کشیده است. صدای زیبای این خواننده جوان او را به عنوان یکی از خوش صدای ترین خوانندگان پاپ خوزستان معرفی کرده است.

صفات اخلاقی

شاد بودن و خندان بودن یکی از ویژگی های مهم شخصیت اوست. یکی دیگر از ویژگی های خوب این خواننده خوش آتیه کشورمان، پشتکار و تلاش فراوان او برای ارائه موسیقی حرفه ای است که از شخصیت های اوست. بی شک یکی از دلایل اصلی موفقیت او در 12 سالی که در عرصه موسیقی حضور داشته، تلاش و پشتکار اوست.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی زهره فکورصبور

ابتدا اثر هنری حسین توکلی

حسین توکلی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرددر اصل ابتدا به تئاتر رفت و سپس به خوانندگی و موسیقی علاقه مند شد. البته در مدتی که تئاتر کار می کرد به قرآن مشغول بود و قرآن آموز حرفه ای بود. او از سال 1351 با شروع خوانندگی در هلال احمر خرمشهر وارد دنیای موسیقی شد. طولی نکشید که توکلی در سال 1381 اولین آهنگ خود به نام امید را منتشر کرد. توکلی این موسیقی را در صدا و سیمای مرکز خوزستان ضبط و روانه بازار موسیقی کرد. انتشار این آهنگ نه تنها اولین تلاش موسیقایی حسین توکلی بود بلکه سرآغاز موفقیت و شهرت او در این صنعت بود. چرا که پس از آن آثار زیادی در زمینه موسیقی برای رادیو و تلویزیون ساخت و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و به یک خواننده محبوب تبدیل شد. همانطور که اشاره کردیم پشتکار و سخت کوشی از ویژگی های مهم این خواننده جنوبی است. به همین دلیل در سال ۱۳۹۵ پس از ساخت چندین آهنگ و کار در رادیو و تلویزیون، اولین آلبوم موسیقی خود را با نام اگر تو نبودی ضبط و منتشر کرد.حسین توکلی این آلبوم را با همکاری شرکت ایران گیم ضبط کرد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و فروش خوبی هم داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

در یک دوره تا حدودی مخاطره آمیز، او تصمیم گرفت آلبوم دیگری منتشر کند. او دومین آلبوم خود را در سال 2009 تنها 2 سال پس از انتشار اولین آلبوم خود منتشر کرد، اما متاسفانه قبل از انتشار به صورت آنلاین منتشر شد. دومین آلبوم حسین توکلی به تاخه نام داشت که در چارت آلبوم پیروز منتشر شد و فروش خوبی از آلبوم به دست آورد. پس از انتشار آلبوم توکلی تصمیم گرفت آلبوم دیگری به نام آلبوم بهدی ضبط کند که در آن با مهدی گرنوی همکاری داشت. پس از این آلبوم چهارمین آلبوم خود با نام شتر را ضبط و منتشر کرد. اگرچه حضور توکلی در عرصه موسیقی زیاد طول نکشید، اما با تلاش فراوان او توانست در مدت کوتاهی 4 آلبوم پرطرفدار منتشر و تولید کند و پس از آن برد، تلاش فراوانی به خرج داد. او در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود به نام «ترمبل» است که با همکاری کریسمس ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

حرکت به تهران

حسین توکلی موسیقی خود را از زادگاهش شروع کرد و خوشبختانه در آنجا طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کرد.او با دیدن این استقبال در سال 1392 خرمشهر را ترک کرد و تصمیم گرفت برای پیشرفت در صنعت موسیقی و تبدیل شدن به یک خواننده حرفه ای به تهران برود.حسین توکلی تاکنون 4 آلبوم موسیقی تولید و روانه بازار موسیقی کشور کرده است. او همچنین چندین آهنگ دیگر را تولید کرد.

از دیگر افتخارات حسین توکلی می توان به حضور وی در دو دوره از جشنواره های موسیقی صدا و سیمای کشور اشاره کرد که عنوان ممتازی را کسب کرد. کسب چنین عنوانی بر دیگر افتخارات صدا و سیما و مردم آبادان و خرمشهر می افزاید. او پس از انتشار آلبوم های موفق و جلب توجه بسیار، بسیاری از ساخته های خود را در سطح ملی اجرا کرد.

ازدواج حسین توکلی

این خواننده مجرد و مجرد است.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی سام کبودوند

بیوگرافی سام کبودوند سام کبودوند هنرمند ایرانی در 26 دی ماه 1361 به دنیا آمد. …