طرز تهیه بستنی میوه ای مخلوط

طرز تهیه بستنی میوه ای مخلوط

mixed2 fruit2 ice cream1 طرز تهیه بستنی میوه ای مخلوط

مواد لازم برای تهیه بستنی میوه ای مخلوط :

خامه صبحانه  400 میلی لیتر
شیرعسلی 1 قوطی
 عصاره وانیل 2 قاشق چایخوری
 توت فرنگی درشت 5 رقم
تمشک نصف پیمانه
بلوبری نصف پیمانه

 

مراحل تهیه بستنی میوه ای مخلوط :

شما می توانید از ترکیب میوه های مورد علاقتان برای درست کردن این بستنی استفاده کنید. میوه های خوش طعم تابستانی گزینه ی عالی ای برای درست کردن این بستنی هستند. هر کدام از میوه ها را جداگانه داخل مخلوط کن یا بلندر بریزید تا پوره شوند.

 

هر کدام از میوه های پوره شده را داخل کاسه ای جداگانه بریزید و داخل یخچال نگه دارید تا خنک بمانند.

 

چیزی که در تابستان خیلی جذاب می باشد میوه های رنگی و خوشمزه اش می باشد. توت فرنگی هم که جایگاه ویژه ای در بین میوه های تابستانی دارد و این روزها هم حسابی بسیار و در معرض هست.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه انواع مربای کامکوات خوشمزه و مجلسی

 

اکنون باید پایه اصلی بستنی را آماده کنیم. خامه ها باید خنک باشند، آن ها را داخل یک کاسه مناسب بریزید و هم بزنید تا یکدست شوند، بعد وانیل و شیرعسلی را افزایش کنید. میزان شیرعسلی به ذائقه ی شما بستگی دارد. پس بهتر می باشد که کم کم افزایش کنید تا به شیرینی دلخواهتان برسید، تنها حواستان باشد که بعد از یخ زدن مقداری شیرینی آن کم تر می شود و همین طور اگر از میوه های ترش استفاده می کنید میزان بیشتری شیرعسلی استفاده کنید.

 

نصف مواد بستنی را داخل کاسه مناسبی که بشود آن را داخل فریزر قرار داد بریزید. بعد با قاشق نصف میوه های پوره شده را روی سطح آن بریزید و با چنگال کمی آن ها را مخلوط کنید. بعد بقیه مواد بستنی را بریزید و بقیه ی میوه های پوره شده را بریزید. دوباره آن ها را ترکیب کنید تا یک حالت ابری و بادی زیبا روی سطح بستنی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه پیتزا پنیر

 

اکنون روی کاسه را سلفون بکشید و یا اگر کاسه در دارد، در آن را ببندید و برای لااقل 6 ساعت آن را بگذارید داخل فریزر تا کاملا سفت شود و یخ بزند.

 

بعد از اینکه بستنی آماده شد، آن را از فریزر خارج کرده و اجازه بدهید 5 لحظه در دمای محیط باشد، اکنون آن ها را اسکوپ بزنید و نوش جان کنید. طعم این بستنی فوق العاده می باشد قطعا باید آن را امتحان کنید.

متن طرز تهیه بستنی میوه ای مخلوط اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

7 طرز تهیه سالاد رژیمی مرغ برای کاهش وزن

(*7*) انواع سالاد رژیمی با مرغ طرز تهیه سالاد رژیمی چربی سوز و خوشمزه! گوشت …