بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. در رشته مدیریت دانش تحصیل کرده است. او با حضور در کلاس های آقای حمید سمندیان که در آن دوره در فیلم «صبر کن» بازی کرد، هنرمند شد. او با بازی در پرمخاطب ترین سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی در بین مخاطبان شهرت بیشتری پیدا کرد. او چند سالی از بازیگری دور بود و سالن زیبایی شیمر را اداره می کرد. او به این کار بسیار مشغول است و تاکنون سه بخش افتتاح کرده است.

ابتدا آثار مریم سلطانی

مریم سلطانی کار هنری خود را با گذراندن کلاس های بازیگری نزد حمید سمندیان آغاز کرد. او موفق شد و در سال 1379 با اولین نقش سینمایی اش آشنا شد و اولین تجربه بازیگری را برای او رقم زد. او اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 2012 با بازی در سریال کلانتر انجام داد و با این سریال به شهرت رسید. بعدها با سریال هایی مانند Jaawan Mozoor (2013)، سریال Three Out of Four، سریال هایی با زنانی که نقش مهاراخ را بازی می کنند، ادامه داد.او در سال 1392 در سریال دولت الشوهان بازی کرد و پس از آن حدود 6 سال از تلویزیون فاصله گرفت و از سال 1397 فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در سریال خانمان در نقش ماهره بازی کرد. .این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مینو شریفی

مدیریت سالن زیبایی

او پس از استراحت از بازیگری، چندین سال سالن زیبایی شیمر را اداره کرد و تاکنون سه بخش را افتتاح کرده است. جالب اینجاست که با وجود داشتن چنین سالنی، سادگی را دوست دارد و چهره های عجیب و غریب برایش جذابیتی ندارد. او از درآمد سالن زیبایی راضی است اما با آن مشکل دارد اما مزیتش نسبت به بازیگری این است که می تواند شب ها استراحت کند و نیازی به رفتن به شهرستان ها برای پروژه ندارد. سالن زیبایی او مکانی مجلل در تهران است و هنرمندان زیادی مانند ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار از سالن او دیدن می کنند. دور از آن، او به عنوان یک بازیگر کار نمی کند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطان

او به بدنسازی و انجام آنها در محل کار علاقه دارد، علاوه بر آن از نواختن پیانو لذت می برد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مریم سلطانی + عکس

بازنشستگی مریم سلطانی از بازیگری

او پس از شش سال دوری از بازیگری به آرایشگری پرداخت و به گفته خودش هر روز بودن در محیط کار نیازمند خدمت است و به همین دلیل از دنیای بازیگری فاصله گرفت. اما او گفت که خوشبختانه دوستان این هنرمند به دیدن او آمده اند، احساس می کند که فاصله چندانی با بازیگری ندارد و با توجه به پیشنهادهای کاری زیادی که دریافت کرده، با زمان حرکت می کند. او پس از کناره گیری از بازیگری و آرایشگری، به دلیل عدم تغذیه مناسب و ورزش های مرتبط با کار، آشکارا خود را متحول کرد و گفت: «اگر شما همان مریم سلطانی هستید که در سریال می بینید، من باید کار کنم. ” به طور دقیق، من ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شوم و ورزش می کنم.

یک بازی مهمانی برای مدیران سایت

مری سلطانی یکی از دلایل دور شدن از جنبش را مهمانی برخی مدیران سایت ها عنوان کرد. وی نام شخص خاصی را فاش نکرد، اما گفت: برخی از کارگردانان با هنرمند خاصی ارتباط فامیلی دارند و گاهی از همسر و فرزندان خود می خواهند که بر اساس سلیقه شخصی خود از این بازیگر دعوت کنند.بنابراین من کمی در معرض خطر بودم زیرا نمی خواستم منتظر بمانم و منتظر بمانم تا با من تماس نگیرنداز یکی از مدیران سایت ایراد می گیرد و می گوید هر جا که اسم من باشد از آن عبور کرده است. مریم سلطانی گفت که علاقه زیادی به بازیگری دارد و زمانی که به عنوان هنرمند فعالیت می کرد تا آخر روز کار می کرد و تا آخر روز کار می کرد به طوری که روزهای بیکاری اش کمتر از یک هفته بود. .

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پارمر، ترانه سرا و خواننده

مریم سلطانی سه ربع

سه چهارم سریال پر از هنرمندان مشهور است، بنابراین مری سلطانی می گوید سخت است که سریالی از این دست را از دست بدهید. او گفت در سریال هر روز با خانم لرستان درد دل می کردند و آخر صحنه با هم بودند. کارگردان این سریال آقای مجیت صالحی هم انرژی زیادی دارد و می درخشد. خیلی ها او را با بازی اش در این سریال می شناسند و هر وقت او حتی عکس های مربوط به سالن زیبایی می گیرد، همه پیام می دهند و چت می کنند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مجید پتکی

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

تصویر بیوگرافی بهدخت ولیان بهدخت ولیان متولد دهه 60 و دارای مدرک لیسانس بازیگری است. …